JavaScript is not enabled.
Shapes Dress Design Studio - 6 Reviews - 319 S Main St, Royal Oak, MI - Tailors Reviews - Phone (248) 547-4990

Shapes Dress Design Studio

Claim
marker
319 S Main St
Royal Oak, MI 48067
marker
(248) 547-4990
Incorrect info? Correct your listing

Photos

Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI
Shapes Dress Design Studio - Royal Oak, MI

Reviews

( 3 )
( 1 )
( 0 )
( 1 )
( 1 )

Best

I've been in this store a few times in my ventures downtown, and I have to say I love the store. There has never been a long line, or even more than a few people in the store at o...

Worst

I will get right down to the chase. Pros: Chic Atiire Cons: Poor Customer Service

I cannot even begin to rate this store 5/31/2012

I cannot even begin to rate this store and give it the benefit of one star, seeing that I am appalled at the level of customer service. I am an avid Royal Oak boutique shopper and have been inside this boutique a number of times. The owner/seamstress, who is always there knows nothing about accommodating her customers. I visited this store today as I have in the past and there was no ""hello"" no ""can I help you find something"" -NOTHING. She sat right there, looked at me like I was crazy and said nothing until I was leaving the store. Then she said ""Have a good day""-sarcastically. I'm a professional woman who makes a good living as an Advanced Practice Nurse, yet she treated me like I was nothing. I will be sure to never step foot in Shapes again and I will make sure none of my friends, colleagues or family don't as well more

GREAT Store 8/4/2011

I've been in this store a few times in my ventures downtown, and I have to say I love the store. There has never been a long line, or even more than a few people in the store at one time. The clothing is very beautiful, well made, fashionable, and fun. Plus, it's easy to find something affordable. The staff was extremely nice. Very helpful and complementary. As we left the store, my sister and I could only talk about the great dress I still need to buy (: and the great customer service we just encountered. Definitely a store to check out! more

owner's response to discount 10/25/2010

I am the owner of Shapes. I appreciate that a fan of my store already replied to a customer who complained on this website, about not getting a discount. more

In response to Poor Customer Service by Dee Tee 5/16/2010

Really? Are you that self-absorbed? Although I have never been in this boutique, I have worked for both big and small businesses in Michigan for many years and I believe this is the most ridiculous complaint thus far. First of all, sounds like you never left the store. The way you make it sound was that it was ""she"" who pointed out the mistake to YOU. Knowing about business, it is a lie that you were out $600 for the next few days. That $600 would have never gone through that fast. It wouldn't even show on her bill if ""she"" corrected the mistake right away, which is what this sounds like. Therefore, there was NO inconvenience to you. Also, even if you had come back a day or two later, did you really need that supposed $600 for the next few days? Sounds like a bit of a desperate plea to cheat a store out of money. Makes me question your integrity and honesty. Unless you live under a rock, you should know that in this economy small businesses are struggling to stay afloat and asking for a discount on a new item is not only hurting the business, but is obnoxious. By the way, each time a business has to run a credit card or debit card through, they get charged and those fees add up. I think this is a petty gripe over a lousy $20 discount. I think it is YOU who should be apologizing to the store owner and employees for the hassle of such a ridiculous request. Or better yet, this boutique (along with others) is probably better off without cheapskate customers like you. more

Poor Customer Service 3/8/2010

I will get right down to the chase. Pros: Chic Atiire Cons: Poor Customer Service more

Trendy, Affordable and Accomodating 12/3/2006

I love this boutique! Teresa (owner) always accomodates me. My oldest daughter found her prom(04) dress on the spot! My youngest daugther found her sweet 16 outfit(05) and a prom dress for 2006 on the spot! I showed Teresa the prom dress for 2007 prom (my daughter's actual prom) in September. The dress will be here this month(Dec). The shop is also beautifully decorated. If you have an inportant event and you want a unique, red carpet look, GO SEE TERESA!!!!!! You won't be disappointed. :-) Pros: Small boutique with unique clothing. The owner gives you undevided attention. Cons: Boutique is very busy. You may have a small wait time for assistance. more
< Previous 1 Next >
SPRING SALE!!!:
20% OFF all yearly plans
Use spring at checkout. Expires 6/30/2018

Additional information

  • Hours:

    Sun & Mon - Closed Tue & Wed - 11-6 Thu & Fri - 11-9 Sat - 11-6
badge